Wisher Enterprise Sp. z o.o.

Międzynarodowa spółka holdingowa, dla której największe wyzwania stanowiła koordynacja procesów między różnymi lokalizacjami oraz bieżące raportowanie dla zagranicznych właścicieli.

Branża: Nieruchomości / Hotelarska
Rodzaj działalności: Wynajem powierzchni biurowych / Usługi hotelarskie
Lokalizacja: Wrocław / Warszawa

Spółka posiadająca biurowce we Wrocławiu i Warszawie oraz Hotel pod marką Ibis Styles we Wrocławiu.

Kluczowe założenia

1

Realizowanie wszystkich zadań w czasie rzeczywistym

2

Konieczność integracji systemu Opera do obsługi Hotelu z systemem ERP

3

Dostęp bieżący do raportów i zasobów księgowych przez zagranicznych właścicieli w językach angielskim i rosyjskim

4

Praca on-line pracowników w Warszawie, Wrocławiu oraz Centrum Ekkom

5

Monitorowanie z zewnętrz przez Zarządców nieruchomości stanu należności od najemców powierzchni biurowych

6

Dostęp do dokumentacji księgowej przez wszystkie zainteresowane osoby z firm zarządzających nieruchomościami oraz właścicieli

Wdrożone rozwiązania

Po analizie bieżących procesów oraz uwzględniając strategiczne potrzeby firmy, przeprowadzono kluczowe usprawnienia:

Zaplanowano i wdrożono zasady księgowe oparte na nowoczesnych rozwiązaniach księgowości obiektowej, oddających w pełni strukturę firmy, strukturę sprzedaży i oczekiwania raportowe.

Dokonano integracji systemu Opera z systemem Standard ERP w zakresie dobowej sprzedaży hotelu Ibis Styles z uwzględnieniem pełnej jej struktury wynikającej z systemu opera, przełożonej na księgowość obiektową.

Wdrożono elektroniczny obieg dokumentów  poprzez umieszczenie skanerów we Wrocławiu i Warszawie

Usprawnienia w funkcjonowaniu firmy

Natychmiastowy spływ dokumentów do księgowości wraz z natychmiastowym zabezpieczeniem dostępu dla wszystkich zainteresowanych stron

Księgowanie w dniu otrzymania dokumentu

Realizacja płatności bezpośrednio z systemu ERP

Zarządzanie Office Center dla małych najemców powierzchni biurowych, sal konferencyjnych i usług towarzyszących

Wykorzystanie CRM w zakresie obsługi Office Center w Warszawie

Zautomatyzowano fakturowanie najemców dużych powierzchni biurowych wraz z obciążaniem za media i usługi dodatkowe

Możliwość dystrybucji elektronicznej wystawionych faktur sprzedaży

Akceptacja dokumentów w obiegu workflow, zgodnie z wyznaczonymi ścieżkami akceptacji

Opinia klienta

Współpraca z Ekkom i dostęp do oferowanej przez nich platformy ERP umożliwiły nam skorzystanie z tak zaawansowanych rozwiązań jak elektroniczny obieg dokumentów, e-banking, raporty zarządcze tworzone wg najbardziej wyszukanych kryteriów.

Nie mieliśmy do tej pory świadomości, że współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym może tak wyglądać i tak bardzo odciążyć wewnętrzne procesy w naszym przedsiębiorstwie. Polecamy.

Marek Halbert
Prokurent

Jesteś zainteresowany

Same narzędzia to nie wszystko. W Ekkom posiadamy także wiedzę i doświadczenie, dzięki którym dobierzemy najbardziej optymalną dla Ciebie konfigurację  oraz pomożemy w jej wdrożeniu. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.





Proszę zaznaczyć interesujący Państwa zakres usług.


*Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednakże niezbędne do korzystania z tego formularza. Jeśli nie wyrażasz zgody, skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 71 78 59 130 lub +48 71 73 84 700.

* pola wymagane